20131112

Need you now♡







Päätin tehä nyt postauksen mun huoneest tääl asuntolas :)
Eli tosiaa koska opiskelen Orimattilas nii asun asuntolassa tällä hetkellä, mikä on yllättävän mukavaa.
Tää meiän asuntola on tällänen vanha lastenkoti vissii jos oon oikein ymmärtäny. Tääl ois vissii tarkotus et kaikil on kämppis mut koska tyttöi on niin vähä nii kaikil yläkerran tytöillä on omat huoneet.
Mun käytäväl on neljä muuta tyttöä, Nea, Venla, Ronja ja toinen Ronja. jaetaa yhessä toi vessa mis on yks suihku ja kolme koppii mikä on yllättävän tilava,  koska enne asuin tuol toisel puolel nii siin oli yks vessa ja yks suihku ja meit oli parhaimmillaa kuus käyttäjää...
Meil on täs yhteinen keittiö missä ollaa myö ja yks toinen tyttö joka on tuol toisel puolella.
Eli tos on mun ihana nalle mun sängyl :) Näis huones on niiku aina kaks sänkyy nii oon yhdistän noi mun sängyt tollaseks yheks isoks :)
Tos on mun kirjat mitä oon kantannu tänne :)
Tommoset verhot oon hommannu ne ei oo iha ton väriset mun lähelt liippaa 
 Kiva maisema just tupakkapaikalle :D Jouluvalot menee ikkunalaudan alla.
Siin on mun meikkipussi ja ylisäälittävä peili mil aina yritän meikata...
Ja toi on mun seinält otettu kuva mis on kaikki mun tän hetken ja entiset parhaat kaverit :)
Eipä mulla muuta :) Pus moi ♡

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti