20131119

you could be my luck♡

Aaah! ihana viikonloppu vietetty♡
Eli tosiaa perjantain mutsi tuli hakee mut ja Ronjan himaa Orimattilast. Käytii Prismas oikoos mun lasit ku mun veli istu niitten päälle nii ne oli iha solmus. No sit lähettii Prismast himaa nii jotenki yhtäkkii mulle tuli iha älyttömän hyvä fiilis, eka katoin junaradan toiselle puolelle ja sielt alko pilkottaa aurinko (aurinko oli siis ollu koko päivän pilves) ja sit radiost alko soimaa yks iha älyttömän hyvä biisi. Jotenki tuli vaa isa super hyvä fiilis noin pienestä asiasta ja jotenki tuntu et koko viikonloppu menee tosi hyvin :)
No oltii melke Ronjal nii yks mun vanha kaveri soitti ja sovittii sit et nähää ku pääsen kotii :) No olin iha innoissaa koska on tosi pitkä aika ku viimmeeks oon Maurii nähny, ja muutenki on ollu kauhee ikävä sitä :) No menin keskustaa kattoo sitä ja sain tietää et se oottaa Dimitrii jota kans en oo nähny piiitkää aikaa, joten jäin siihe sit venaa et dimiki tulee ja siin melke jutskailin poikien kans tunnin kaikest mitä kuuluu yms. Aaa oli niin ihana nähä niit tosi pitkää aikaa :)
No lauantain nukuin 15 tuntii :D vähä väsytti mut sit kävin keskustas kattoos kavereit pitkäst aikaa niitäki ja sit menin mun veljen kans käymää mummil ja loppu ilta löhösin mutsin kans himas ja kateltii leffoi tehtii pizzaa ja mässättii suklaata :)
Sunnuntain kävin taas mummii kattomas ja en mä vissii oikee muuta tehny :)
Eilen olin rillos syömäs eka porukoitten kans ja sit Heidi tuli vähä myöhemmin siihe sit kans nii se söi ja jäin keskustaa sen kans :) Oli tosi kiva nähä Heidiiki pitkäst aikaa :) Heingailtii sit loppu ilta joittenki sen kavereitten kans Coffaris ja nii :)
Ja tosiaan nyt tulee paras osa!
Eli tosiaa mul on taas yks Top menos :) Ja nyt oon sit Nuorisokeskus Anjalas joka on muuten paras paikka minkä tiiän♡! Ja mua oikeest ärsyttää iha suunnattoman paljo ku en saa olla siel ku kolme päivää :(
Mut tosiaa se on iha super kiva paikka ja meil on niiku työaika koulun mukaa 6-8 tuntii nii oon iha vapaaehtosest sen 8 tuntii siel nyt! Ekaan päivään sinne tuli työpajalaisii leirille jotka on kans kolme päivää siel eli huommen lähtee. Esiteltii niille paikkoja ja sit pidettii aina erilaisii tehtävii niille. Oli tosi kiva saaha tietää erilaisii leikkei ja peli! Ainoo miinus oli se ku oli aika kylmä ja mul ei ollu mitää kerrastoo :/
Tänää mä lähin suunnistamaa niitten kanssa yksin mikä mua aika paljo jännitti ja sit pidin niille aina tehtävän/leikin/pelin ku ne löys oikeen rastin :) Loppujen lopuks se meni iha super hyvin, ainaki mun mielest :D No kyl ne ohjaajatki kehu mua et tosi hyvin meni mitä ne kysy niilt pajalaisilt :)
Mut tosiaa huommen on vika päivä ja mua harmittaa se iha älyttömäst! :( Mut ei voi mitää kaikki loppuu aikanaan.. Tää kyl loppu iha liian aikasin :(
Loppuu tulee kuvii mitkä liittyy nyt jotenki johonki aina :D
Eli tosiaa nää raksut karvakorvat kattel kans niit leffoi :3
Eli tosiaa nääki raksut karvakorvat kattel kans niit leffoi :3

Täs mä tänää lähös töihi :) ja tos on mun tuulipuku minkä sain :)

Siin on mätöt :D Ja katottii toi Niko 2 ja The way way back :) molemmat oli iha sairaan hyvät leffat! SUOSITTELEN!


Katoin kans kauheen ahkerast niit leffoi yhes vaihees :D
Ja tosiaa sain vihdoin hommattuu Preriumin mun spotifyy :) ja teippailin mun koneen täytee kaikkii tarroi mitä sain expoilt :)
Eipä mul muuta :) kauheest tuli eri juttui tähä samaa tekstii :o mut ei voi mitää :)
Pus moi♡

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti